Dåååååååååååålig uppdatering

Jag vet!
Men har faktiskt inte haft någon större lust :/
Aja, kan passa på att berätta lite om dagen idag.
Kunde nästan inte prata, igår kunde jag inte prata alls typ :S
Och idag så fick jag viska nästan hela dagen, men fick tillbaka rösten under sista lektionen, men har fortfarande lite ont.
Hahha och idag på morgonen hade vi labb, och stackars Emelie missade hela lektionen! Det var nå fel på t-banorna, så ja, det blev som det blev. Gissa om hon var frustrerad sen när hon kom :P
Sen hade vi Matte prov,tror det gick bra faktiskt :)
Sen slöjd, lunch svenska och ingen mentorstid!!
Sen bar det av till stallet. Han inte borsta på Salto idag  heller, för jag var tvungen att hjälpa till på hästisen, och sen skulle han g¨, och sen skulle vi hem. jaja, men hade iaf sjukt kul när jag och flummade runt med Ellen i stora ridhuset, hahhahaha!!
Sen kom jag hem, såg idol o nu sitter jag här :)
FREDAG IMORGON! Och ridning, och jag ska få Presto om han går med!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0