En tur i Stockholms stad!

Hahhahaha, när vi hade hittat dogge, så gick vi tre runt i stockholm typ ;) nära kungsan asso :D Kom till nån konstig kulturfestival, och dogga bah typ: DANSA!
Och han typ dansa hela tiden och vi bara stod där xD
Sen gick vi och tittade ut över vattnet, och sen så gick vi till nått ställa, som hette typ Heja sverige, ja, där man dansa och så! Och jag bah, Men gå upp ni:D Jag står här :)
Och emelie och dogge var fett söta :) <3 asso tsm xD Men sen skulle JAG upp och dansa xD Ja, och vi var på det där heja sverige stället länge, sen skulle vi gå tillbaka, och så, och han skulle gå xD
Men det pinsammaste var att han började dansa för väktarna x'D Och han showade Fett mycket >.< Men sen så pussades dom, och en lååååååååååång, låååååååång kram blev det när han skulle gå :) DOM VAR FETT SÖTA! :D
Ja, sen sa vi hejdå, och sen gick vi :D

Jaaaa, emelie och dogge, var jätte söta tsm, skulle tagigt bild om jag hade debn där KAMERAN -.-'  Nästa gång ska jag ha med den och ta bilder :D LOVAR! <3

Ha det bra!
Puss från Linn :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0