Hagen med Amanda och Matilda

Hej hej :)

När jag var i stallet idag så gick jag och Amanda till häst hagen, och ner bland lite träd, och då kom typ alla hästar xD Den roligaste var Gaspers, en häst, som blev våran lilla fotomodell;D Hade inte kameran med mej så jag ahr tyvärr inga bilder, bara på mobilen, ska försöka lägga in dom sen :P 
Men sen kom Knatteridningen, och då kunde vi inte stå nere vid hagen bakom lite träd, för då skulle vi skrämma hästarna som kom på grusvägen, så i satte oss där uppe!:D Och sen satt vi och prata, och Matilda började prata om nånting, sen helt plötsligt sa hon: Jag ska bara kolla en sak, så drog hon ner min tröja för hon visste inte att jag hade BH!!!! Så hon bara drog ner den xD 

Men sen så gick alla hästerna längre bort och vi gick med dom :D Marlon var där så jag tog bilder på honom :D
Men sen så kom Hanna i hagen, en som typ jobbar där, och hämtade ägrim, en häst, och när dom gick gick alla andra hästar efter!  :D

Och vi gick ju såklart med dom, men sen så var det så att när vi kom en bit, med hästarna som gick på rad, så var det ju kvar några hästar, längre bak i hagen, och då gnäggade en häst till och galopperade tillbaka till dom :D Den var såååå söt :D !!
Jaa, sen så tog vi bilder på hästarna vd el-stängslet. Dom var jätte söta :D  Men sen så var vi tugna att gå! :D 

Ha det bra! 
Puss från Linn :*
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0