Ridnignen

Hejhej :)

Nu e jag hemma från stallet :) Jag red inte varken MQ eller Armani, utan den här gången blev det Ewing :D



Han e stor häst, men jag red honom nästan hela förra terminen, så det var inget nytt :P                 Men vi red ut idag igen, och denna gång red min ridlärare också, så vi travade väldigt mycket :) Sen så galopperade vi, och det var så härligt! I början tyckte jag inte att det skumpa så mycket, men dom två sista gångerna gjorde det de, så jag stod upp i sadeln, och det var verkligen jäätte härligt och göra det! Bästa ridturen som jag haft!

Och sen när vi kom hem igen, så var jag jätte glad, men det var synd att jag inte hade hästgodis eller frukt eller nått till honom :(
Men guud va härligt det var! Finns inget bättre asso!

Ha det bra!
Puss från Linn :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0