Salto och jag

Hej hej :)
Idag så var ju jag i stallet, och efter min ridlektion så skulle jag äta en macka som jag hade med mej, och då stod jag vid Salto, och åt :)

Han tittade ut när jag började prassla med påsen så tittade han ut ur sin box:D Sen när jag åt brydde han sej inte, men efter att han fått en brödbit så brydde han sej ;) Då sträckte han sej så mycket han kunde efter mackan, och då fick han flera pussar på mulen. Och det stod nåra mammor och barn där som tyckte han var jätte söt:D Hahha älskar honom <3 Men saknar Marlon..<3
Jaja, det här e om Salto och mej xD 

Sen så ryktade jag honom, och det avr jätte mysigt, han blev lite sur när jag borstade under magen, men han lyssnade på mej när jag sa till ;D   Det är alltid ett +!

Jaa, jag älskar honom också <333 har onga nya bilder, emn det kommer :D får ni se the old pictures på honom xD <3





Ha det bra!
Puss från Linn :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0