Stallet

Var i stallet idag :) Salto var jätte lerig, men det avr kul, för då fick jag lite att göra :D
Sen så Gosade jag mycket med honom, och han var jätte trött :* Min lilla älskling!
Marlon var i hagen :( Saknar hnm!<3 

När jag skulle stänga Saltos boxdörr så typ klämde jag mej eller nåt, så det blev som ett liitet liiitet hål i fingret. men inte alls djupt:)
Men det gjorde jätte ont :(
Och jag var med Amanda också :D Kul :P

Juste!
Jag och Matilda stod och ryktade när det avr nån kvinna som skulle rida Ägrim. Hon frågade om han var sur, och vi sa att han va lite sur, men inte helt säkra. Så sen så bad hon oss om hjälp med skydden, och när hon la på sadeln höll vi hnm :) Och hon pratade mycket om när hon red på Ågesta. Men sen så sa hon att nästa vecka skulle hon ta med sej hästgodis som vi skulle få ge våra sköthästar :) Jätte snäll var hon :D 
Sen åkte vi hem :D



Salto <3

Ha det bra!
Puss från Linn :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0