Rebecka

NU är det så att jag tänkte skriva ett litet inlägg om min barndomsvän Rebecka!

Efter att du bytte skola tappade vi kontakten efter ett tag, och du ska veta att jag aldrig glömmer dej, oavsett om vi inte träffas mer, men jag kommer aldrig glömma alla våra minnen!
Som när du sov hos mej även fast du hade ont i magen som F*N, eller i typ trean-fyran då du och jag satt på lektionerna och sjöng på Markoolio låtar? " ÅÅååååååååkaa pendeltåg, jag e looser baby, för jag ahr inget kökort" Osv. Det e några av många minnen jag aldrig glömmer! Att du alltid var på glatt humör, och gjorde oss andra glada.
Och när vi alltid åkte till Farsta, och gick på bio i stan och sånt.
Vi berättade alla våra problem, nyheter och hemligheter för varandra! Jag vet fortfarande att jag alltid kan lita på dej!
Kommer ihåg när jag sov hos dej när vi hade sett The grudge? Då jag väckte dej typ fem på motgonen för att fråga om jag fick tända lampan, eller när jag cyklade hem mitt i natten för att vi hade sett Exorcisten, och jag inte vågade sova.
DU blev inte arg på mej, kanske för att du var så jäkla trött xD

Men det e sånt jag aldrig glömmer med dej!Du var så rolig att vara med, som du säkert fortfarande är, har ju ite träffat dej på länge nu!
Men kommer du ihåg när vi cyklade vid vårflods pakren, och du satt på pakethållaren? Då du helt plötsligt stte ner fötterna så att vi ramla och jag skrapa upp mitt knä och fick ett rejält sår? Du blev typ helt husterisk för att det rann så mkt blod >.<

Har fortfarande ärr efter det, men jag tänker aldrig på det, eller skäms för det! Det är ju ett minne från oss! :D Haha!

Saknar dej jätte mkt gumman, och älskar dej <33 :*


Rebecka Balck! :D <3
Barndomsvän liiivet ut!

Kommentarer
Postat av: Bäx

Åh, älskling <3

2009-12-05 @ 22:44:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0