Skolan måste man ju berätta om

Glömde berätta om skolan! >.<

Jaa.. Vi hade musik på morgonen :) Vi håller på med en låt som heter I don't wanna be med Gavin DeGraw.
Vi är i fyra olika grupper, och jag är i gruipp nr fyra- Just nu har jag trummor, men om ett par veckor har jag ett annat instrumet. Asso man byter efter tre lektioner tror jag.
Iaf, det går Helt OK. Jag kan ju kompet men det är endå inte så kul att spela då alla hör.

Sen hade vi svenska, läste lite, inget speciellt. Sen NO, som var rena katastrofen! En kille i min klass, Alfred, av vakumpumparna och satte den mot kinden, som alla andra, och det blir en röd cirkel, men han typ råkade spräcka ett blodkärl ellr nått, så han har värsta märket där!! HAHAH:

Sen lunch, sen Engelska. Engelska prov -.-
Gick sådär. :/

Sist Matte, där vi nu har fått bestämde platser pga att det var så stökigt under NO lektionen -.- Sitter bredvid Viktor och Max H.

Sen slutade vi :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0