-?


(DÅLIG JAG VET! :@)

1. Jag är rädd för Clowner.
Ja jag är verkligen rädd för clowner. Vet inte vrf. Dom ska ju vara så roliga hela tiden. Men min hjärna har typ kopplat dom till att vara hemska saker. HATAR deras utseende. Det är bara läskigt! USCH!

2. Jag har aldrig mer en 1 par skor åt gången.
Jag har alltid bara ett par skor jag kan använda. En gång fick jag använda mina ridskor som vinterskor, för att jag bara hade gympa skor! Måste börja köpa i tid.

3.Jag inbillar mej saker.
Tillexempel om jag är på väg hem efter att ha varit ute, så inbillar jag mej att jag hör saker, och att det är någon som iaktar mej. Det är obehagligt och jobbigt.

4. Älskar vinterbilder. Tycker dom är bäldigt fina med den vita snön :) Annars tycker jag inte om snön, förutom att den är fin :P


Puss från Linn :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0