-Emelie och Anton

Efter skolan var jag med Emelie och Anton :D
Vi åkte till hans skola, och sen skulle han hem och byta om, men han bor typ tre sekunder fårn sin skola xD
Han bor i Hammarby SJöstad, så vi åkte tillbaka till Enskede!
Sen så gick vi hem till mej, eller dom satt utanför porten för jag skulle bara låsa upp dörren åt min brorsa.
Han hade låst sej ute -.-'
Sen gick vi till videogloben och han köpte chips och någon energi dricka.
Sen gick vi till hoppbacken och satt på ett berg och snacka och käka chips! :D

Sen gick vi hemmåt, och han sprang iväg till t-banan, eller han kom typ tre meter.. sen gick han med oss xD

Så nu e jag hemma :D


Det här är Natons skola!?
Asso den ser inte ut som en skola, men bakom alla träden så stor det typ sjöstads skolan

Puss från Linn :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0