-Haha

Igår kväll när jag och Emelie var ute och cykla, eller jag satt på pakethållaren, så hände en sak. Vi hade cyklat runt i hela dalen typ och jag hade min axelrems väska som hängde, men jag höll upp den nästan hela tiden. Och sen när vi åker vid vägen, vid globen rondellen, så hamnar min väska med hjulet och fastnar, så jag dras backåt! xD
Och jagbah: EMELIE; STANNA! xD

Och sen så as garvar vi. Men sen när vi skulle fortaätta efter att ha löst allt, så hinner jag inte ens sätta mej på pakethållaren innan det börjar pysa! Och då har den där svarta grejen och silvergrejen ramlat av! Så vi gick upp till OK för att fylla med luft, men det funkar inte. Och det är för att däcken har lossnat på ett ställa.

Och det var hennes syrras cykel!


Hjulet var helt platt xD

Puss från Linn :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0