-I'm home!

Hejhej :)
Nu är jag hemma igen:)

Tänkte berätta lite om hur dagen har varit :)
Jag och Matilda fick skjuss av hennes pappa till en butik som heter Hästbiten!
Där så kollade vi lite, och jag köpte en ryktsten och en Bborset :)
Fast asso personalen var fett dålig. Asso hon som tog betalt var jätte sur och det fanns inte så många människor där heller.
Sen åkte vi till The Horse med buss och t-bana :) Det ligger i Sickla liksom :P
Så vi gick till The horse och där köpte jag smörjtvål och hållare. Måste liksom ha det!
Och sist gick vi till Apoteket och köpte helosan.

Vi ville fika också, men det blev glass på mc'donalds. Eller Matilda köpte en chees burgare och en Mc'flurry. Jag köpte en Mc'flurry med Daim :D MUMS!

Bilder kommer på det jag köpte, glömde kameran hemma, och den msåte laddas!

Puss från Linn :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0