- :O

Idga när jag och Matilda skulle åka hem från stallet, när hennes papap hade kommit och hennes brorsa, så stod vi vid Philip och Salto. Och Vi höll på att packa ihop, och när jag kom ut fårn Salto så säger Matilda: Men vad håller Bend It på med!! :O
Och då sprang vi dit, och då hade han snubblat över spilt väggen, till krubban där dom äter. Asso det är en lång sak,nästan som ett bord liksom, som går bland alla spiltor. Och där i lägger dom maten. fast det är ju lite innåt rundat vid hästarna, och där hade han ramlat! Så han satt fast och var helt böjd i halsen. Så jag och Matilda stod där och lugna honom innefrån hans box, medans dom skärde av grimskaftet. Sen blockerade vi en utgångför det var en liten bit av repet som satt kvar i grimman,och han halkade om kring uppe på deras långa krubb bord eller vad man ska kalla det. Men sen fick hon ett grimskaft och dom gick ut för att kolla om han var halt! Men usch va hemskt det var! och sen märkte jag att jag hade lämnat Saltos boxdörr öppen, men han hade mat så han hade inte smitit. :)



Bendi It, och där han har sin mule går det ju neråt, och där höet e låg han. :( Stackarn.

Puss från Linn :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0