-Salto

Salto min sälkade sköthäst <3
Älskar honom otroligt mycket, och tänker på honom varje dag. Många förstår inte hur man kan älska en häst så mycket, men om man lär känna den som jag och andra i stallet gör, så får man en underbar kontakt med hästen. Det blir som en vän. En som man vet alltid finns där, om man e ledsen, glad eller arg eller på vilket humör som helst. Han eller hon finns där hela tiden. Och i mitt fall är det Salto.
Jag trodde att Marlon skulle finnas för mej ett tag till. Men det gjorde han ju inte..
Men Salto har hjälpt mej genom den här svåra tiden, och jag älskar honm otroligt mycket <33

Jag kommer alltid älska Salto, oavsett vad som händer och sägs!
   

Puss från Linn :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0