-Sjuk :(

Hej hej :)
Idag har jag bara varit hemma. Eller jag kom hem från skolan vid nio ungefär och sov i fyra timmar.
Men jag är sjuk, har väldigt ont i huvudet och temperaturen känns konstig-som att den går upp och enr :S
Så jag gick hem och sov. Sen har jag tittat på tv och ätit lite mat.
Nu har jag ont i huvudet igen, så jag funderar på om jag ska en alvedon om det inte går över :(

Men hoppas alla har haft en bra början på skolveckan!

Bilder kommer, men nu sitter jag inte inne på "mitt" konto, där jag har programmet som jag kan lägga in bilder på, men det kommer när mamma har slutat jobba. Sitter ju vid hennes jobbdator ;)
Men jag ska färga håret igen idag, för att det är lite brunt kvar, eller rätt mycket på ena sidan.. Så det sista ska färgas.

Puss från Linn :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0