-Stallet :)

Idag i stallet var det faktiskt roligare än vad det brukar vara! Alla var helt galna, iaf jag matilda, amanda, julis och linda!
Vi hade jätte kul xD
Flumma runt lite och så :D

Sen så var jag ju såklart med Salto! Fast det var ju innan vi flumma runt i stallet!
Han var väldigt lugn, och gosig idag :D
Jag började med att ta min ryktsten för att ta bort alla lera, och fällpäls. Jag hade aldrig tagigt ryktstenen på honom, men han var duktig, han tyckte faktiskt om det :)
Sen tog jag rotborsten, och sne kratsa jag hovarna. Sen Tog jag den mjuka rotborsten för att finputsa lite eller vad man ska säga! Sen tog jag helosan för ahn hade torra mungipor. Sen ögon och näsborrar, och sist manen och svansen! :D 
Han var jäätte fiin sen :D 
Har fått ett gulligt nosludd från matilda till grimman ;)

 

Jag och älskling!

Bilder på kompisarna kommer snart!
Ska äta :)

Puss från Linn :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0