Hemma igen

Hejhej :) Nu e jag hemma igen, från stallet asso xD
Det var rätt kul, jag kom dit vid 11 tiden, och ryktade Salto :)
Han var inte lerig, ,men svettig >.< Det var inte så mycket, men jag borstade ju SÅKLART bort det :) Och hela hans kropp dåra :D Han ville ha godis, och efter att han fick det så ville han bara ha mer, och han höll på och va jätte söt :D

Haha, han gäspade också, och fick två bilder när han gäspa. En från sidan med bara mulen, och andra framifrån, och jaa.... den ser ju fin ut... eller kolla själva vettja :)


Mulen :)


Haha va säger ni om den då? Visst är han sööt :D <3 hahha!

Ja, jag fick många bilder på honom idag. Han är så söööt :D
Och rolig xD

Ja, men nu får ni ha en härlig eftermiddag :)
Själv ska jag fixa lie nya kategorier ^^

Puss från Linn :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0