På onsdag åker han

På onsdag så åker Marlon iväg för att avlivas :'(
Har ingen aning om När på onsdag, men hoppas på att få träffa honom innan han åker. Det slog mej faktiskt idag när jag var emd honom att han ska försvinna från mej FÖRALLTID! Det är nu jag har fått in det i min skalle, och det är väldigt ledsamt :'( <33 Älskar ju min gamla gubbe.
Men men, det är ju bättre för honom. Men jag och många andra kommer sakna honom. Han var väldigt omtyckt i stallet! <3 Mest av mej ^^

Kommer aldrig glömma våra stunder tillsammans älskling! Du kommer alltid finnas i mina tankar, och jag älskar det öerhört mycket! Älskar dej, och kommer göra allt för att minnas dom bästa stunderna med dej! <3 Kommer aldirg glömma det! Men snart försvinner du från mej. Och det kommer vara jobbigt, det är det redan, men jag kämpar mej igenom det, för jag vet att du har det bättre när du försvinner, en vad du ar nu! <333

 

Puss från Linn :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0