R.I.P

Idag var jag i stallet. Red Britta, sen åt jag, ledde knatte sen var det dags för skötarmötet. Allt var jätte bra innan det, tills jag fick veta att min ena sköthäst, som jag avr skötare på innan Salto, ska avlivas. :'(



Han har någon slitning i benet, och eftersom att han blev halt för några månader sedan så kommer han drf avlivas. Det känna jätte jobbigt, eftersom att vi hade väldigt bra kontakt med varandra.

Dom vet inte när han kommer avlivas, men det händer väl snart antar jag. Och jag kommer få veta det direkt när dom vet. Så länge får jag ta in honom från hagen och rykta i nån tom box. Det e ju bra..


Men jag e inte ensam om sorgen. Även Dennis ska avlivas.

Det är jätte synd också. Han avlivas pga spatt, som e nånting i hasen (en del på hästens ben) och kan drf inte vara ridskole häst.

Ingen av dom två kommer bli bra igen, därför avlivas dom.

Och Marlon, kommer jag sakna väldigt mycket. :'( <3333

Puss från Linn :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0