Skolan idag då

Ja, idag avr ju jag i skolan igen :P Och Emelie var sjuk :( <3 tråkit tråkit, men jag snackade typ mest med Ellen, Nathalie och Vendela. Känner inte dom speciellt bra, och längtar tills att Emelie kommer tillbaka imorrn typ :D

Första lektionen var Mentortid, tråkit -.-
Sen So, det var då jag börja snacka med Ellen och dom för det var några som satt utanför datasalen, för vi var klar, och då satt vi där.
Sen så hade vi Gympa. Hade vikarie för Micke (gympalärare) var sjuk. Så vi körde fotboll, och istället för att vi skulle springa typ runt skolan medans två andra lag mötte varandra fick stå och titta på >.<

Och det hände några roliga saker också!
 Jonna och William W sprang in i varandra så både bara ramla ihop på marken, och började asgarva! Sen så Var Rakel målis för det gröna laget, och vi röda laget körde mot dom. Och Felix, som var på mitt lag, skulle ta bollen från Rakel, men han halkade på gruset, och lyckades så sära på sina ben, så rakels fot hamna emellan! Alla började as garva, mest Alexandra, hon la sej på marken och AS GARVA! xD

Sen hade vi Lunch, satt med Ellen ( kompis från en annan klass, inte hon jag nämnde tidigare i texten).  Det var kul, :P

Sen had ejag svenska och sen slutade jag :D Men sen gick jag tillbaka till skolan för Ellen ville ha sällskap, på nåmn långrast så jag var med henne :D

Och jag har tagigt nya bilder också :D Kommer inte lägga ut alla på en gång, för då har ni ju redan sett alla, så det får bli lite olika :P


Såg ut såhär idag ^^^

Puss från Linn :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0