Skolan idag

Hejhej :) E hemma från skolan, och snart till stallet :) Men idag så hade jag jäääätte ont i halsen på motgonen och pratade jätte konstigt och hostade. Och Emelie satt och garva ibland när jag prata >.<  Hahah

Men i början på skolan så var jag nära på att gå hem, men sen så blev det kul under matten då vi garva och så :D 

Efter tre lektionen så hade vi lunch. Blev nån fisk, rätt Ok. Sen så gick jag, Emelie, Matilda och Felicia till uppis :D Matilda och Felicia köpte en smoothie var och Emelie en smakis, men jag fick typ halva av Felicias smooothie :P Jätte gott :D

Sen hade vi svenska, och sen slutade vi. Så nu har jag och Emelie stått och pratat vid tunnlen, där vi "skilljs".  Så vi stod där länge, sen så gick vi hem. c:

Ha det bra!
Puss från Linn :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0