Tävlingen idag

Hejhej :) Var i stallet och det var tävlingar :) Min älskade Salto gick dressyr tävlingen , och jag tycker ahn var bäst! Inte bara för att han e min sköthäst, men också även för att han gick vääääääldigt fint! Han tog jätte fina steg, och gick i form och allting!

Sen hade vi ju Zoran och gry! Det gick rätt bra för dom, förutom att Zoran var väldigt seg, och fattade inte riktigt galopp första gången de var galopp. Så det var inte så bra, men annars gick det faktiskt bra! :D

Sen så ryktade jag Salto, han var väldigt svettig, och sen så var det   inte lånt kvar tills att det var dags att åka hem :P 

   Gry och Zoran :)

 

    Salto <3

Puss från Linn :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0