hemma nu!

Nu är jag hemma från pappa :)
Har vart väldigt aktiv idag ^^,
Först så kom vi dit,  så gjorde vi inget för pappa och Kid var o handla :P
Sen när dom kom tillbaka, så åkte vi till nån simhall, för Iida (ida) Går på simmning, och det var sista gången, så då följde vi med :)
Sen åkte vi förbi ica maxi, och Heli sprang in och köpte nått till maten, och lite godis :)
Sen åkte vi hem , då ritade jag lite, och sen gick jag ut. Höll på med nån slags Frisbee-boll. :P
Sen med en frisbee, och var med små syskonen såklart :) <3
haha tog kort på när pappa och kid skulle tända på grillen, då elden alltid blåste ut, så pappa var ju smart, som tände först och sen hällde på den där vätskan XD Så det blev jätte mycket eeeeeeld :D
Sen så spelade jag och kid, nå grej, man har typ ett racket, och sen ska man slå en tennisboll, som tennis utan nät, och att den inte ska studsa xD HAHA!
Sen åt vi! Jääätte goda hamburgare :) :P
Sen fick jag lite presenter :) Ett par "aladdin" byxor så som jag säger! Är jääätte köna verkligen :D 
Och två tröjor :)
Ja, det var typ det :) 
Bider kommer senare, måste lägga in dom och skit >.<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0