Hemma tidigt!

Hej :P
Ja, jag är hemma tidigt idag från stallet.
när jag var klar med ridningen, som jag snart ska berätta om, så hade vi teori, och så. Och Salto var i hagen, och jag orkade faktiskt inte vara kvar där länge idag. så jag tog kvart över ett bussen. Könns lite konstigt, att inte vara i stallet.
Men jag åker nog dit imorgon :)
För nu är jag helt slut, har vart ute med Rozzo ganska länge också :)
Har liiite dåligt samvete :/ För han var smutsig :( Men imorrn åker jag dit! :D
Ridningen!
Red Armani idag :D
Gick bra, och så, men jag måste tänka på att hålla skänkeln stilla och så. Men jag tänkte mycket på att han skulle gå på med bakbenen, och ja, det gick bra :D
SÅ jag är Nöjd (Y)
Imorrn älskling! <3
VÄLDIGT GAMMAL BILD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0