Adidas

Hejhej :)
Har inte bloggat någonting idag, för först var jag bänkad framför tv:n. Kollade på The Cougar med mamma, och var tvugna att se till finalen xD
Aja, sen så åkte vi in till farsta strax efter tre :)
Jag försökte hitta en skön tröja utan dragkedja. Men ingen var bra på mej, så det sket sej.
Så vi gick runt på alla affärer typ två gånger. Och sen så gick vi Stadium, och där såg jag Adidas väskan jag ville ha! Eller, jag visste inte jag ville ha mest av den Lila, rosa, och svarta.
Men sen bestämde jag mej för den Svarta med guld text :P
Är jätte nöjd!
Tack snälla mamma :D
Lägger in bild på den senare, men dom flesta vet nog hur den ser ut? :P

Kommentarer
Postat av: Mamma

Var så god, hjärtat... :-)

2010-08-01 @ 22:11:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0