Uppdateringen

Jag vet tt jag inte har bloggat på flera dagar, men jag har faktiskt inte orkat (lat).
Men igår så var jag i stallet :D DOm öppnade igår, och det var jätte kul, och se min lilla älskling! :D <3
Saknat han så mycket. Så det var jätte kul och så han igen, och gosa med han och borsta på han. Men borstade inte så länge, mötte kaleria utanflr stallet, sen efter det borstade jag mer, kanske 20-30 minuter, och sen kom amanda som jag inte träffat på hela sommaren, så då var jag med henne! Och vi gick till Ponnystallet, där Ewing, hennes sköthäst, står nu. Han är Storhäst men går bara ponny så han blev flyttade dt, och nya hästar har kommit så det står en ny häst i hans gamla box. Men det är så synd om han, för han verkade ganska stressad, och stod inte still när man va hos han :/
Men men.
Och juste! Ett föl har vi också! Fast när dom köpte hästen, visste dom inte att den var med föl? Det syntes typ inte eller något sånt. Så sen kom det typ, och vips så har vi ett föl!  Jätte gulligt, men man ska inte hänga utanför boxen och så, för mamman och fölet måste få lugn och ro.
Och Imorgon ska jag nog till stallet igen :D Ska bli jätte kul, även om ingen jag känner kommer imorgon. Men det får vi se!
Jaja, det var kul:D
Och idag har jag lärt mej tvätta! Så nu kan jag tvätta mina kläder själv, när jag vill. Så det e ganska nice. Fast jag hatar att vara nere i tvättstugan själv! Usch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0