Ridningen

hejsan :)
Är hemma från stallet nu ;P
Tänkte berätta lite om ridningen. Idag fick jag rida Budda, vilket jag till en början inte alls tyckte skulle bli kul. Men sen efter lektionen var jag faktiskt ganska nöjd :)
Vi övade på att flytta skänkeln, och hästen. Och det gick väldigt bra, fast Budda "sprang iväg" eller vad man ska säga, hon är väldigt svår att göra halvhalt på, men annars gick det bra :)
I galoppen så sa Anna att hon faktiskt galopperade lugnt, för o vara henne :) Då blev jag väldigt glad, för hon brukar bara springa iväg.
Men idag så¨kunde hon sakta ner lite innan galoppfattningen, och fattade inte galopp förrän jag gjorde min galoppfattning :D
Så det var väldigt kul :)
Sen har jag gjort det vanliga, smörjt och vart med Salto ;D <3
Bilder kommer senare :)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0