Salsa ;P

Vi hade som sagt Salsa idag på gympan ;P Eller ja, Dans, men vi dansade salsa. Fick lära oss tre olika steg. Kan dom fortfarande :D !
Och man ska ju dansa tjej och kille, så tjejerna ställde sej på en rad, och killarna ställde sej mitt emot. Sen så skulle man ju dansa så, med den man stod mitt emot. När man hade dansat ett tag med den, så stoppades musik och killarna skulle flytta sej åt höger, så att man dansade med en ny partner. Det var heelt olika hur alla dansade. Vissa stod typ tre meter ifrån, medans vissa bara sket i det och dansade liksom som man ska >.<
Men det var ju inte tråkigt :) Det var rätt kul faktiskt, och sen dansade jag och Emelie :D Haha.
Om man blev godkänd av vår gympalärare, asso att man kunde stegen och ja, klarade av o dansa, så slapp man dansa med åttorna och niorna på fredag eftermiddag klockan tre. Så jag slapp , och typ alla tjejer slapp haha >.<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0