Stallet

Hej :)
Idag red jag Cindy faktiskt ;O
Hade markarbete, och det gick väl sådär :/ INte så bra faktiskt ;P
Aja, nästa gång får det gå bättre!

Salto var i hagen, så var i cafeterian med Ellen och Matilda, Amanda och Tora åkte hem  efter ett tag :( Men sen så skulle vi ta in hästar, och jag tog in Salto :) <3

Sen borstade jag, och sen smörjde jag, men hann inte smörja hela sadeln >.<



Är fullt med snö i hagen, såklart ;P Och Dell, den vita på bilden, går nu också i ponnyhagen med Salto :P
Och Casper, en ponny, kom galopperandes ner i hagen, och Var jätte härligt. Men såklart så ska min kamera stänga av sej pga kylan >.<
Så Salto hänger efter dell hela tiden :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0