Blev inte stallet

Ja, det var så att jag skulle till stallet idag. Men när jag kom hem så kände jag mej inte så bra, blev yr och så, så stanna hemma iställe. Vill inte vara sjuk! Så ja.,. Har tagigt lite bilder, och ska snart hjälpa mamma med Maten, sen så ska vi färga mitt hååår :D Blir Chokladbrunt. Orkar inte med den svarta. Det e jobbigt när man duschar och blir bruna fläckar överallt tillslut -.-

Men det blir nog bra!

Aja, nu ska jag sitta här lite. Msn ville inte komma upp, måste starta om datan då-.- Men de pallar ja int göra nu!

Kommentarer
Postat av: Ellen

färgade du verkligen håret eller glölmde jag bort att titta idag

2010-01-13 @ 17:38:20
URL: http://meellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0