=)

Godmorgon :) Sorry för att jag inte skrev nånting igår, men var sjuk :/ Men idag e jag frisk! vet inte vad det är med mej, ena dagen sjuk, andra frisk så e det hela tidne för mej?
Aja. Men Tröjjan jag köpte som mamam skulle byta åt mej till en storlek mindre, fanns inte kvar, asso på globen och i Farsta så fanns det bara M som minsta. Så vi Torktumlade den så att den skulle krympa =) Och det funka :D Den e fortfarande lite stor, men det gör inget:P, det e ju bara att torktumla en gång till, blev inte såå stor skillnad.

Men ja, annars e det bra. Idag är det fredag :D Och första lektionen är Idrott -.-
Fett jobbigt, men idag har vi iaf kort dag, :D Slutar vid lunch ;P

Men det e  bara för att vår spanska lärare är borta idag, :)
Jaa, det var väl typ det jag ville säga,, Men jag lovar att försöka bättra på uppdateringen, idag ska jag till stallet, men bloggar innan jag åker !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0