Förklaring

Tänkte lägga ut lite bilder på övervåningen hos pappa ^^ Många tycker att jag e konstig som hellre bor i en liten gammal lägenheten bredvid en bullrande väg än att på i en fin ny villa, vid ett såkallat tryggt område för barn och tyst och lugnt.
Det är för att jag hellre bor nära min skola, mina kompisar, har bättre kontakt med min mamma, och det bor inte bara massa småbarn där! Här bor det typ bara 1-6 åringar, och ingen vet ju vem jag är i det här området?:S
Visst kan ju ta bussen till Skogås, där finns det ju massa ungdomar, men endå, har ju ingen o va med? Eller jo, Amanda och Tora, men jag har ju ingen av mina andra kompisar här? Som Emelie :D
Men det är förklaringen iaf ^^
Pappa :)<3
Hahha han tyckte att han blev snygg på bilden xD
Tar fler bilder imorrn då batteriet e laddat. Får ni se några bilder på kalla snön ^^ BRR"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0