Nattblogg

Ja så ere. NU e det nattblogg. Den här gången inte speedad, inte glad. Insåg att jag saknar Rebecka otroligt mycket. Har också insett vad jag ska göra för att må bra igen.
Jag chattade emd en kompis nyss. Han var tvungen att gå. Hans mamam skulle typ upp snart, och hon fick inte få reda på att han var uppe så länge. Själv önskar jag att jag gått och lagt mej för flera timmar sen, men jag e inte det minsta trött. Så jag vet inte vad jag ska göra.
Läs bok?-Har ingen bra.
Titta på tv?- Finns inget att se på.
Sitta vid datan?-Ja det är det enda jag har att göra.
Drf e jag såå glad över att jag har en egen, laptop dessutom..
Mern jag vet inte vad jag ska skriva om riktigt. Kanske ska skriva ner allt jag är rädd för?
Till exempel det som alla barn e rädd för? Mörker. Ja jag e mörkrädd. Antingen när jag e längst uppe, utomhus, när jag ser det på tv.. i princip överallt e jag mörkrädd. Hallå? Jag vågar inte ens väcka min bror i hans mörka rum utan att tända en lampa? Inbillar mej att saker kommer ända/har hänt hela tiden när det e mörker.
Jag e också rädd för Vatten.Nej inte att dricka, duscha i ellr bada i pool. Utan i havet, och sjöar. Tro alltid att hajar ska komma, krokodiler, ja, allt det ände efter att jag såg filmen Hajen. Första gången jag såg den trodde jag Hajen skulle kom från golvet och äta upp mej. Barnligt, ja vet...
Och sen har vi det vanliga.. Fullgubbar, stora gäng, clowner, umma typer, pedofiler och lite sånt ^^ Dety e nog inte bara jag, utan många andra. Och juste, skåpbilar och vita volvos och skrämmande hus.
Men nu orkar jag inte skriva mer ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0