Ridning i Nya ridhuset!

Ååh vad jag längtar! Imorrn ska jag rida och vi ska rida i nya ridhuset! :D JIPPIE! Det e Jääte stort och alla får plats! Och det är väldigt,väldigt VITT! Ellen,Matilda,Amanda och Tora har ridit där, och imorrn ska jag rida där:D LÄNGTAR! Och Imorrn får vi äntligen börja galoppera igen! :D
Sist så red jag ju Montana =) Vill inte rida honom imorgon, jag vill ha Britta som vanligt :D Eller Cindy eller Armani! :D Britta är in favorit ponny och rida hon är som en utmaning:P  Man måste alltid ha stilla hand, för hon håller på med huvudet vääldigt mycket. Hon är bara lite seg, men går oftast på i bra fart. Hon är jätte mjuk i både trav och galopp, och Jätte rolig helt enkelt!

Cindy gillar jag för mest att hon är snabb. Jag äskar när det går fort. Och sen e hon lite rolig, för hon blir jättefort mjuk, och det e kul (:

Armani, har jag bara inte ridit på jätte länge. Han är jätte bra, och lite seg, :P
Men annars är han jääätte bra!Tycker jag!


GUD JAG VILL RIDA NUU!!! >.<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0