Skolan

Tänkte berätta lite om skolan idag :)
Började med Gympa ^^ Inte världens roligaste om man säger så -.- Men än så länge så är det typ bara massa lekar? Idag var det nått konstigt, liknande spökboll men på helt annorlunda sett. Vi delade upp stora salen, så man kunde ha två matcher samtidigt. Sen så var det så att man hade som Spöke, bakom en bänk. Eller två, och så skulle man kasta bandybollar till dom och dom skulle fånga dom med Koner. Sen om dom fånga skulle dom sätta sej på en matta, på motstånarlagets sida då, och kasta bandybollen på bänken så att den studsade ner i en låda på sitt lags sida. Om dom klarade blev den som kastade till den "spöke". Om man missade lådan fick man gå tillbaka och försöka fånga bandybollar. Det var väl het okej, inte världens roligaste då men..

Sen hade vi svenska, då vi snacka om tv och skit. Och det blev värsta diskussionen om nått, typ att det var olagligt att dela filer, men inte ladda ner :S Det var två killar som satt och typ sa emot varandra :S

Sen Mentorstid, sen slutade jag ^^, Hade ingen spanska^^.

Så då gick jag hem sen for jag iväg till stallet :D <3 Där sötnosen Salto väntade på mej ;D Haha..


Nya tröjjan :D
Fast vi måste torktumla den igen -.- Den  e FORTFARANDE förstår, måste krympa mer!" Och den e så snygg :D

Den här bilden är mest för att man ska kunna se tröjjan. Så ignorera mitt ansikte :)
Men den e typ nån form av orange? Ljusgrön, ljusblå, ljusrosa, Lila, vit Gul.
Randig och  jätte snygg ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0