Stallet med underbara Sweetie:D

Hejhej :)
Idag var jag och Matilda i stallet tsm :D<33

Vi var först med Amanda i cafeterian och åt lite (a)
Sen så gick vi till stallet och rykta :D Ryktade på min Sweetie (salto!), och han var väldigt gosig idag, men också väldig sur när jag borstade under magen och på ryggen :(
Han har jätte ont i ryggen, och borde ha nått under sadeln, en pad, men han har inte det :/
Men aja, han blev skit sur i början när jag borstade på ryggen, men sen slutade han lite :)
Gjorde det jag brukade och gosade med honom. Sen så tog vi kort. Och hade snöbollskrig! Jag,Amanda och Matilda xD
Det var kul :)

Sen hade jag och Matilda SNÖRACE! Vi sprang i lös snö, och ramlade hela tidan hahha! :d <3
Det var en rooolig dag idag ;P









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0