Hahah

OMG!
Tittade in på Amanda Vardets blogg. För Jag har hört att hon gör ett ljud när hon snackar, i sina videoinlägg.
haha, asso jag ville ju såklart veta hur det lät. Så jag klicka på en video, och där sa hon aldrig så? Och sen tittade jag på ett annat videoinlägg, där gjorde hon det där ljudet ibland, men inte allt för ofta. Och sen tittade jag på ännu en videoinlägg, och där var hon som en helt annan person? Jag tyckte att det verkade som om hon gjorde det där ljudet med flit hela tiden, och typ betedde sej som hon inte hade gjort i dom andra videoinläggen jag såg.
Och jag palla faktiskt inte titta mer.
Hahaha, tyckte bara att det var en sån stor skillnad mellan de olika videoinläggen. Men men. Hon kanske är fullt seriös i alla sina videoinlägg? Men det var bara vad jag tyckte om dom.
Hahaha, var bara så sjukt konstigt xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0