Tänker tillbaka.

Har precis kollat igenom Emelies blogg.
Kollade alla inlägg från förra sommaren. Och vi var verkligen sjukt tajta då. Det var alltid bara vi två, och ingen annan. Vi var ute hela tiden, hade kul, jag sov hos henne minst 1 gång varje vecka typ?
Och jag tänker nu, att vilket pucko jag har varit under den här sommaren. Har inte velat vara ute så mkt. Inte velat göra nånting typ.
Nu har hon ju dock joakim,men endå.
Och nu så ska hon snarty flytta ur sin lägenhet. Hem till sin mamma, för att sedan flytta till en ny lägenhet i Råcksta. Och jag vill sova hos henne sjukt mycket, asso bara hon och jag, filmer, godis, Cola. Bara som förut liksom. Men det kommer itne jag kunna göra nu under sommaren, för den 24 flyttar hon ut från lägenheten, och den dagen slutar mitt ridläger.
Så jag HINNER inte.
Det känns helt sjukt. Saknar förra sommaren sjukt mycket. Eller inte hur jag såg ut och så, såg hemskt ut, och jag säger inte att jag är snygg eller nått nu! Ser bättre ut iaf... tror ja ? :S
Men jag saknar allt vi gjorde. Haha kommer ihåg en grej. Vet inte om du var förra sommaren eller sommaren innan det. Men vi satt ute på Emelies balkong, asso jag och hon. Och vi snacka, åt godis och drack läsk. Och såklart snacka vi ganska högt, vi skratta och så. Och helt plötsligt hör vi hennes granne som bor ovanför , typ säger : "Klockan är 1 på natten, och vissa försöker faktiskt sova!"
Hahaha. det var kul :P
Saknar den tiden så grymt mycket. Jag har förändrats sjukt mycket. Jag vill oftast inte göra nått, och så. Men från och med ska jag försöka ändra på det.
Och bara för att jag säger så, kommer jag inte på direkten vilja eller orka göra nått hela tiden. Men Ska försöka tänka positivt, och tänka att det är kul!
Inte min bild. Tog den från Emelies blogg. Hon tog den när vi var på kollo.
Syster <3 Syster

Kommentarer
Postat av: Flumm

aw, saknar det oxå.<3333

2010-07-18 @ 10:30:57
URL: http://emelieedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0