Torsdag

Jahapp, nu har hela torsdagen varit. och jag har bara suttit hemma framför tv:n med min mamma, som har ont i ryggen :/
fast jag har ju faktiskt varit ute med hunden, och gått till videogloben, och köpt tidningen och köpt lite godis.
Och när jag gick ut med hunden, regnade det lite. Men inte jätte mycket. Men när jag gick till video globen så spö regna det! Var liksom som små forsar som rann på gatorna! och jag gick dit i mjukisbyxor, t-shirt, tjocktröjja och FOPPA-TOFFLOR!
Snacka om att jag ar blöt om fötterna efteråt..?
Aja. Sen nu så har jag precis duschat och tvättar håret. Gjorde det igår, men det var typ skitigt idag, så jag tvätta extra noga. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0