Drottningholm

Hej :)
Nu är jag hemma från skolan, eller ja,  skolan och skolan, vi var på utflykt ;P
Vi åkte till Drottningholm.
Det tog typ en timme att komma dit :S
För vi åkte typ, t-bana, t-bana och buss.
Och nör vi var framme så hade man typ inget o göra. Vi åt lunch, och typ sen så fick man göra lite vad man ville. 
Sen var det dags för frågesport.
Och efter det hade vi Födelsedags kalas, för dom som fyllt år april,maj och juni :)
Det var mej, Segen, Hannah, Filip och William som hade fyllt år då .
Så vi åt kakor och sånt, så min mage är typ helt uppsvälld xD 
och om ett tag ska jag fika med pappa också xD
Sen gjorde vi puffar. Alltså att man i en grupp, skriver nånting bra om en person. Och man skriver om födelsedags barnen :)
Och sen efter det typ, så åkte vi hem :P
Och Emelie hade sin ARLA KO TRÖJA :D <3

mm :)
Gott :P
Min macka. Kan hålla med om att den ser skit äcklig ut!
HAHAH XD
Emelie med sin snygga tröjja ;P <3
Idag:
Cardigan
Svart + Vtt linne
Tights.
Elvis Presley - Jailhouse Rock

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0