Godmorgon Tisdag

God morgon :)
Idag är det tisdag. Jag har vart vaken i ca 1 timme, och har ätit frukost och så :)
Och idag ska jag vara med Emelie :) <3
Vet inte riktigt vad vi ska göra, blir nog att vara ute, det är ju så fint väder :D
Det jobbiga är att jag bara har typ ett par short, så jag har typ alltid samma när det är varmt ute:/
Men får köpa nya när jag har pengar :)
Jaa, det blir nog inte så mkt uppdatering under dagen. Jag kommer såklart skriva nu innan jag går ut, men sen blir det inte förräns jag kommer hem igen. ;P
just so you know ;)
Jag ska väl snart byta, om och så :) Och Kameran följer såklart med! :D
Det blir bilder, och säkert nått videoinlägg också ;P

Kommentarer
Postat av: Matilda :) <3

Jag älskar dej me <3333 :D

2010-06-15 @ 10:35:20
URL: http://messen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0