Shopping! :D

Hejhej, och sorry för att jag inte uppdatera nått tidigare idag!
Men vid tio tiden i morrse åkte jag och min mamma in till Farsta Centrum!
Har fått skit mycket grejjer och är jätte glad :D!
Jag fick typ från Cubus, Bik Bok, Gina Tricot, HM och Åhlens ! :D
Kan säga att jag är jätte nöjd med allt! :D
aja, nu kommer bilder på allt ;P

Borste och Puder, HM. Vatten fast mascara från Åhlens.
HM
Cubus- Nästan likadana som mina blåa shorts!
Cubus- Korta Mjukisar:D
Cubus
Cubus
Bik Bok- långa mjukisar!
Bik Bok- Dom är otroligt Lätta och luftiga, och skit sköna! :D
Bik Bok
Gina - Hahah mamma tyckte jag skulle ta en annan, men jag tycker den här e å jävla söt :D!

Sen var jag Jätte glad!!! :DD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0