Är superglad :D

Hejhej, eller snarare Godkväll .. ;P

Har inte uppdaterat pga att jag inte suttit vid datan, och gjort annat under lovet :)

Tänkte berätta lite om vem jag red idag.. BRITTA ÄLSKLING :D <3 Har saknat henne jätte mycket:D

Det gick väl helt okej, hade ju inte ridit henne på länge, och så, men det var inte så bra i högergaloppen, då hon fattade vänster galopp O.o
HELA TIDEN!
Men det var kul, för vi stod upp i lättsits väldigt mycket, och det var såklart jobbigt, men jag är stolt för jag fuskade aldrig ;)
Och sen så galopperade vi när vi stod upp i lättsits :D KUL!

Men i början, så travade vi, och sen galopperade, och sen trav,galopp,trav,galopp.. osv :P Hela tiden! Men det varbra! blev jätte varm, + att solen lös in :D
'Och vi hade Elin, en annan ridlärare, som har matilda och amanda varannan söndag, men anna min ridlärare, och mirre, var typ sjuka? Och hon som vi skulle ha istället blev akut magsjuk. Så stackars Elin hade Alla ridlektioner idag >.<
Men det var kul,. hon var så glad hela tiden :P

Men nu längtar jag bara tills nästa söndag, och hoppas på att få Britta! min sötnos o rida :) <3

Och sen borstad ejag på Salto :D <3 Blev inte så jätte länge, för jag var helt slut och hade ont i knät :/ Kanske åker imorgon :D

Aja, :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0