I'm Happy :D

Haha, ja, jag är glad :P
Sitter i köket, och väntar på att mina hundgodisar som jag gjort ska bli klara, måste bli krispiga ;P
Så ja, jag har bakat hundgodis!
Och jag e på väldigt bra humör! Lite av det, kan bero på att mamma är på Melodifestivalen, och om jag går ut med Rozzo mellan 8-9 så får jag hundra kronor av hennes kompis :D För då slipper mamma åka hem efter melodifestivalen direkt, för att gå ut med rozzo, och sen åka nånstans där nån efterfest e. Utan då kan hon åka direkt till den där festen! Hahha, Och jag behöver bara gå ut lite, så att han får kissa lita, inte alls Långt! :P
JA! :D
Förutom det på bilderna, hade jag även i Salt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0