LÖRDAG

Haha hej :D

haha igår så hade jag en skit härlig kväll med tjejerna :D
Haha det jobbiga var att jag var typ skit pissnödig, när vi skulle köpa subway, och det var vääärsta kön >.< Så vi väntade med att gå in och ställda oss i kö. Så vi gick till pressbyron för att köpa dricka, men såklart var det fullt med folk, för att det var match -.-

Så då gick vi tillbaka till subway, och ställde oss i kön. Sen så fick vi våra mackor, och sen gick vi till t-banan. Då missade vi första, för att alla ville ha godis från, nån automat! >.< Så vi tog nästa. Sen skulle vi gå hem till ellen också, och sen kom vi fram! Snacka om att jag var pissnödig! -.-

Men sen åt vi kollade på new moon, och matilda kom lite senare, för att hon hade haft hästis kurs.

Ja, sen typ hade vi bara kul ;P




Och idag ska jag vara med Emelie :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0