Ridningen!

Idag så red jag Pirat :)
Ville såklart ha Britta, men det gick bra med honom också :)

Idag handlade det om ställning mest, och lite böjning.
Vi började med att värma upp på fyrkantspåret. Det var mest bara trav och lite ställning. Pirat var väldigt enkel o ställa, och såg jätte fin ut-Anna sa det några gånger. Så det var bra. Sen så var vi på stora mitt volten, och alla skulle ställa innåt, och sen efter ett tag, ställa utåt, vilket e lite svårare. Så det gjorde vi ett tag, både i skritt och trav. Sen så gick vi ut på fyrkantspåret igen, och trava, och gjorde serpentinbågar.

Sen så fördelade vi oss och gick in på två stycken volter. Dom snabba ponnierna-och dom långsamma. Jag var med Dom snabba, och ibörjan kändes det väldigt trögt, men sen fick han sprutt och galoppera på framåt :D

Sen galopperade vi en gång på fyrkantspåret.

Men jag är nöjd :) Gick faktiskt väldigt bra :D
Har ingen bild på Pirat, men han är verkligen jätte söt :D
Vill gärna ha honom ien, men vill hellre ha Britta.
Anna sa att jag skulle få en om en vecka :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0