Salto<3

Denna vecka har jag inte varit i stallet någon dag. Vilket är hur dåligt som helst, och känner mej jätte dålig för det.  Men jag har sovit väldigt dåligt under nätterna. Har då inte haft någon ork till att åka till stallet :(
Och jag tänkte att jag skulle försöka lägga mej tidigt och fokusera på skolan. Men det hjälpte inte. Så Jag Känner bara att jag vill dit nu, och ta hand om min älskade sköthäst.

Imorgon är det ridning, och sen blir det timmar med Salto, då jag ska borsta på han. Han förtjänar verkligen, så mkt tid från mej, då jag inte har skött det nå bra denna vecka.

Men nästa vecka, ska jag åka mkt, och sen är det påsklov. Då blir det nästan bara stallet.

Och jag önskar att jag kunde uttrycka mej med ord hur mkt jag vill vara med Salto nu. Och det låter säkert väldigt töntigt, men det bryr jag mej inte om.
Känner bara att jag måste be om ursäkt för att jag inte har vart i stallet.
Förlåt till Salto, men jag kommer imorgon!

NU orkar jag inte skriva mycket mer.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0