Skooooooooolan -.-

Hejhej :)
Nu är jag hemma från skolan, eller ja, har varit det ett tag nu ;)

Tänkte berätta lite om skolan. Inte mycket hände, började med So, och jag var as trött -.- Så jag typ höll på och somna. -.- För vi tittade på nån naturfilm om dinosaurier.
Sen var det Engelska, tråkigt som vanligt, höll på och somna där också , duktig som jag e (Y) .

Sen hade vi NO, då jag var piggare, men det var fortfarande tråkigt. Sen lunch.
Sen bild. Det var väl den roligaste lektionen. Vi skulle fortsätta med våra lerfigurer, och vissa var liite galna ^^

En kille i vår klass bara " Jakob strippar för mej! " hahahahah xD Nånting i den stilen. Det var ganska kul. Och vissa jaga varandra och så ^^ så det var väl den roligaste lektionen för dagen. Sen var det bara bajs mentorstid.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0