Sluta tidigt ;)

Hej :)
Nu sitter jag här hemma, och har tagigt en alvedon, och äter lite glass ^^
Ska till stallet senare^^

Idag i skolan hände typ inget speciellt. Fast på gympan när vi hade boxning höll jag typ på att svimma eller nått, för jag såg nästan ingenting, och det var skit läskigt :S Och det kändes som om jag skulle spy. Och så var jag yr, och usch det var inte kul.

Och sen på mentorstiden, så snackade vi om vår "kampanj"som heter tyst i 7D.  För vår klass e ganska pratig om man säger så ^^

Och då skulle vi skriva under nån lista på att vi höll med om några saker, och Max typ ville inte skriva på, och klaga emot, så Noah typ börja argumentera med honom och sånt xD Haha :P Så dom satt oh sa emot varandra hela tiden >.<

Ja, men mer har väl inte hänt, jo, vi hade ingen spanska, Drf e jag hemma ^^ Slutade kvart i tolv, men var lite i skolan ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0