STALLET

Hahah HEJ! :D

Idag var jag i stallet såklart :P
Red Britta älskling <3 :)

Gick väl helt okej, :P

Sen efter så gick jag Matilda, Amanda och Tora till Platån, gick igenom hagen, och jag la mej ner en gång i snön, för o se om jag sjönk ner nått, det var väldigt djup snö, och sen kom jag typ inte upp igen >.<
Sen så sprang vi igen snön, och jag var först, och helt plötsligt kom typ is-snö så ja ramlade xD Skit kul vare!
Sen gick vi till två gula övergivna hus, som var helt sönder kraschade. Och Det är taggtråd runt själva gården, där dom övergivna husen är, och när vi skulle tillbaka, så sprang vi, och Matilda råkade springa in i taggtråden, så vi skynda oss tillbaka och Plåstrade om henne :) <3

Sen var det dags för ryckt tävling :) Det gick väl helt okej, Salto var väldigt smutsig efter att ha varit ute i hagen-.- Så jag fick 38 poäng, och Tora vann bland storhästarna, och hon hade typ 42 :P

Sen så fick vi vänta på att Matildas pappa kom, det var skiit kul xD
Vi dansade jenka på vägen, och lyssnade på Musik :D

Hahha jaa.
Nu kommer lite bilder ;)




























Tycker Amanda Blev FETT FIN på den svart vita bilden :D

Kommentarer
Postat av: Amanda

Haha tack :9<3 Den sista bilden var fett muppad :P

2010-03-21 @ 20:40:41
URL: http://mobergamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0